onsdag 8. juni 2011

Min livrett!

Første pungt på en slik matblogg er vel å konstantere hva som er forfatterens livrett. Og det ser du under. Det viktige når man tilbreder dette er å hakke opp de røkte kjøttpølsebitene FØR man steker dem. Ikke dele de i fire på langs som mange gjør. På denne måten kan man gafle i seg det hele kun ved hjelp av gaffel. Mindre oppvask, og man kan henge på facebook samtidig som man spiser! Vinn-vinn situasjon!
















Under dette måltidet hadde jeg på meg en hettegenser og som hettegensere flest hadde også denne snorer. Disse snorene er eksepsjonelt lange og enner alltid opp i maten når jeg spiser! Ikke så veldig delikat og siden alt jeg spiser pleier å være dekket i ketchup blir jo genseren skitten. En typisk tap-tap situasjon.
Så moralen er: ikke spis mat med hettegenser med lange snorer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar